Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn printer (blijvend) herkend wordt door mijn computer?

Mijn printer wordt na een paar keer gebruikt te hebben steeds opnieuw niet herkend door mijn pc. Als ik mijn printer als standaard instel, kan mijn pc de printer na verloop van tijd niet meer vinden, keer op keer opnieuw. Dan verschijnt er een kopieprinter, deze werkt wel, maar ook maar weer tijdelijk. Ik kan nu heel vaak niet printen. Wat te doen?

Toegevoegd na 1 minuut:
Het gaat om een HP printer type nr C4270.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Ga via configuratie scherm naar apparaatbeheer en haal daar alle printers weg. Zet pc uit en koppel je printer los van je pc en start opnieuw op. Kijk of verder alles naar behoren werkt en zet opnieuw pc uit. Koppel je pc weer aan de printer en zet je printer aan en daarna je pc, als alles goed is en gaat zal je pc de printer herkennen en gaan installeren. Het je je printer wireless dan doe je in principe het zelfde, alleen hang je er geen kabel aan. Maar zet je de printer uit. Laat eens horen hoe jet is gegaan, succes!