hoe kom ik in contact met windows?

ik heb per ongeluk mijn muziek app op mijn windows 8 systeem verwijderd en als ik hem probeer terug te installeren krijg ik de melding dat de app niet gedownload kan worden, als ik op de windows site bij contact kijk staat mijn onderwerp er niet tussen voor contact.

weet iemand hoe ik in contact kan komen of hoe ik hem terug zet, laat het me weten s.v.p :)

ps: ik heb terugzetten naar eerdere instellingen al geprobeert!!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Via uitvoeren de naam intypen of gewoon zoeken?
of is hij echt als programma verwijdert

Antwoorden (1)

Dan moet er een netwerkfout bij jou zijn. Ik heb zojuist de app gedeïnstalleerd en daarna via de winkel (store) weer gezocht, gevonden en opnieuw geïnstalleerd. Geen problemen hier...