Hoe kan ik dit herstellen? "Fout tijdens het communiceren met het scanapparaat. Sluit het scanapparaat correct aan en probeer opnieuw

"Heb alle kabels gecontroleerd, een herstelbewerking vanuit de cd gedaan maar geen resultaat. Scanner/copier/printer zijn rechtstreeks aangesloten op de pc.
Het betreft een (oudere) HP Scanjet 3500c. Kopiëren doet hij wel!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Probeer eens een nieuw stuurprogramma te downloaden via de HP site.
Dan eerst kijken of je eerst de scanner moet aansluiten en dan moet installeren of eerst moet installeren en dan pas de scanner aan sluiten.

Ook eerst het oude stuur programma volledig verwijderen en opnieuw installeren kan helpen.

succes.