Waarom zijn er nog geen laptops op de markt die zelf kunnen printen?

waar dus een klein printpatroon is ingebouwd.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Het maakt een laptop minder algemeen, en verkleint het aantal klanten en is daarom commercieel niet aantrekkelijk in de werel van massaproductie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ze zijn er wel, voornamelijk in PDA vorm en voor professioneel gebruik. Het nadeel van een printer inbouwen is dat het een hoop extra gewicht en ruimte inneemt. Bovendien krijgt de laptop dan extra kwetsbare onderdelen, en de printer moet bestand zijn tegen schokken, op zijn kop houden etc. Al met al best veel nadelen wanneer je ook een lichte, gemakkelijk te vervoeren computer wilt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank je! Leuke site dit, blij dat ik hem ontdekt heb!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Vind ik ook! Het is een deel van mijn leven geworden!
Hier is er een. Komt alleen maar een telstrook uit, maar het is er wel eentje.
Plaatje bij antwoord
AWM