Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waar kan ik goedkoope IOMEGA extern harde schijven kopen?

ik zoek overal een EXTERN harde schijf van iomega om alles op te slagen (mag van 320 GB tot 500 GB of zelfs hoger gaan!) maar ze kosten allemaal vanaf 320GB 200 euro waar ik ze vind
mijn vriend kocht de zijne voor 49,99
weet iemand waar ik ze ook zo goedkoop kan kopen.?
mvg

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
999

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

zoals hierboven reeds gezegd, waren de prijzen enorm gestegen, dit is nu zich stilletjesaan aan het normalizeren, dus moest ik jou zijn, wacht nog maandje of zo, want de prijzen blijven zakken voor Hdd's.
en als je ze op internet wil/durft bestellen, kan ik alternate aanraden, meestal de goedkoopste, en (eigen ervaring) heel betrouwbaar, ook qua garantie nakomen.

http://www.alternate.be/html/index.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je hebt gelijk bedankt

Andere antwoorden (2)

De prijzen van HDD's zijn inderdaad ook explosief gestegen na de waterramp in Thailand, omdat daar heel veel merken geprocudeerd worden. Jouw vriend heeft de Iomega waarschijnlijk al langer geleden gekocht. Evengoed, 200 euro hoeft een Iomega externe HDD echt niet te kosten. Hier http://www.pixmania.nl/nl/nl/9289708/art/iomega/draagbare-externe-harde-s.html?srcid=5159 kun je een Iomega voor een schappelijker prijs kopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou het bij de mediamarkt kopen ofzow. Want goeie garantie is egt handig. Die van mij ging stuk en ik kreeg zonder enig gezeur een neiuwe. Een goeie garantie is egt wat waard! Ik heb voor geloof ik 85 euro een harde schijf van iomega van 1.5 TB. Super chill
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding