PC blijft hangen in startscherm. Hoe op te lossen?

Ik heb vorige week een nieuwe PC gekocht.
Tot net geen enkel probleem.
Toen ik hem net wilde opstarten bleef hij hangen in het startscherm.
Na meerdere malen starten kwam ik er achter dat hij na 5 seconden vastloopt.
Ook komen er allemaal rare kleuren op het scherm.

Hoe los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Dit duidt op een kapot moederbord/scherm/connector/processor/gpu.
Indien het niet het scherm of de connector is moet je ermee teruggaan naar de winkel. Het is niet mogelijk de oorzaak aan te wijzen zonder verder onderzoek.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
expertise it zou toch iets meer moeten weten hea wat dacht van hem eerst te kijken of er niet gewoon een stukje hardware los zit of zo hij kan wel meteen teruggaan maar is beetje onnodig als het thuis gemakkelijk op te lossen is vind je niet ?

Andere antwoorden (2)

Probeer je pc eens in veilige modus op te starten. Of ga gewoon simpelweg terug naar de winkel, dit mag niet gebeuren na een week.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als uw computer nog onder garantie is zou ik er zelf niet aan beginnen,want als je zelf er iets wil aandoen en het lukt niet krijg je problemen met uw garantie.