Als mijn scherm op de normale stand staat dus rechtopn dankomt er een zwart/blauwig beeld en kan ik niks meer doen op mijn laptop?

Als ik het tot het verste naar achteren duw dan is het beeldsherm weer te zien maar dat is voor mij dan niet prettig :C, kan het mijn harde schif zijn ofzo?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Waarschijnlijk is de kabel die van je grafische kaart naar je monitor verloopt beschadigd. Dit is meestal een erg dunne kabel die in je scharnier punten van je scherm zit verwerkt en dus elke keer meedraait op het moment dat je het scherm open of dicht klapt. Indien je nog garantie heb zou ik terug gaan naar de winkel, mocht dit al verlopen zijn en is hij al ouder dan drie jaar… dan kan je een poging doen hem zelf open te schroeven en te kijken of je de kabel kan repareren/vervangen…
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mm.. dat zou het kunnen zijn want het klinkt logisch :I, maar wat zal het kunnen kosten om dat te repareren? in de 40 euro? o.i.d.?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Indien je het zelf kan doen kost het niet eens 40 euro, dan heb je alleen een nieuw kabeltje nodig die je moet vervangen. Indien er nog garantie op de laptop zit (dus ouder dan drie jaar), dan zou ik het niet zelf doen maar terug brengen naar de winkelier/leverancier... Anders kan je prima zelf sleutelen, laptop scherm open maken en kabeltje vervangen is niet zo heel moeilijk als je rustig bekijkt hoe het vast zit.