Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

waarom verdwijnen mijn bestanden in windows 7 bij dvd branden?

als ik een dvd wil branden met het standaard windows 7 programma dat er op zit, dan sleep ik de bestanden naar het dvd station. vervolgens geeft hij een error, en kun je kiezen opnieuw proberen of annuleren. opnieuw proberen gaat niet. als ik vervolgens in de map kijk waar de bestanden stonden zijn deze verdwenen ! hoe kan ik deze weer terug vinden? het warne erg belangrijke bestanden voor mij. de bestanden stonden op mijn netwerk hd en toen waren ze ineens weg.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
628

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Terugkrijgen kan niet; je hebt een verplaatsactie gedaan ipv een kopieeractie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een sleepactie naar een ander station is altijd een kopieeractie bij Windows zover ik weet. Binnen een station is het een knip/plak actie.
Hopelijk heeft u een backup want terughalen zal niet lukken.
Normaal gaat u in via de verkenner op het bestand staan, klikt dan rechts => Kopieren naar => DvD rw station(drive letter).
U kan meerdere bestanden aanklikken met de Ctrl knop ingedrukt te houden.
Indien die in verschillende mappen staan kan u een nieuwe map aanmaken, bv "Te kopieren" en eerst daar uw bestanden in kopieren, vervolgen totaal overzetten op dezelfde, voornoemde, manier.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding