Wat kun je allemaal met een Nintendo DS Lite?

En niet gewoon er neer zetten dat je spelletjes kunt spelen. Graag een lijstje.
Danku :)

Ik heb al wel eerder gezien dat het mogelijk is op google te gaan (via allerlei wegen).

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
1.5K

Antwoorden (3)

1. spelletjes spelen (alleen of tegen elkaar)
2. Chatten met elkaar (Pictochat, dus NDS tegen NDS)
3. Muziek luisteren (via R4 of TT kaartje)
4. Filmpjes kijken (via R4 of TT kaartje)
5. Internetten

Toegevoegd na 6 minuten:
(muziek betreft MP3 bestanden)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
voorbeeld: mijn antwoord geef ik via mijn dsi xl (tip koop een dsi xl) dat is ook veel fijner internetten! films kijken gaat ook fantastisch...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je niet meteen een DS nodig hebt, zou ik nog eventjes wachten. Nintendo kondigde reeds een nieuwe versie aan (3D mogelijkheden) En sommige grote websites vermoeden immers dat deze in oktober al in de schappen komt... Het gaat een grote stap vooruit zijn vooral met het aspect van 3d gamen alsook snellere processor etc. Wat gaat resulteren in betere games met goeie graphics.