Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik mijn Samsung tablet gebruiken als document camera naar beamer voor grote groepen?

De opzet is: ik teken alles voor en mensen moeten natekenen. Tot nu gebruikte ik gewoon het bord, maar wil dit implementeren voor grotere groepen. Dus dacht ik mijn tablet camera te gebruiken, een buigzame tripod zodat ik gewoon kan tekenen op de tafel en de camera erbovenop gericht wordt. Moet dit natuurlijk wel naar de beamer doorgestuurd krijgen. Hoe gaat zoiets? Welke apps en kabels heb ik daarvoor nodig? Dank je wel voor alle tips.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Hardware
911
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Wat voor programma gebruik je op het bord? Het enige wat ik kan bedenken, als je een laptop aan het beamerscherm hebt gekoppeld, een kabel van je tablet naar de laptop toe en dan kijken wat hij doet. Je bedoelt eigenlijk dit?:
Alles wat je tekent wil je op je Samsung kunnen tekenen en dat je het op de beamer hetzelfde krijgt.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Dit product zou je kunnen gebruiken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding