Ze zeggen dat mobiele telefoontjes op den duur goedkoper worden. Wordt de iPhone dan in de toekomst ook éénmalig €100,-?

Die iPhones zijn zo verschrikkelijk duur! Ik wil er een, maar dan heb je een tweejarig abonnement van €30,- per maand en dat vind ik iets te veel.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Als je 3/4 jaar wacht zijn de iphones van nu verouderd en kan jij ze kopen voor 100 euro. De 3310 was ook prijzig, en nu kan je ze gratis afhalen.

Alles wat verouderd word goedkoper, auto's, pc's, kleren enz.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik bedoel 3 à 4 jaar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

iPhone 3G zal zeker na introductie van 5G voor een schappelijk bedrag verkrijgbaar zijn. Bijv als 2e hands in 'telefoonwinkels'.

Echter de tel/mob internet abo's zullen ook zonder toestel, toch wel zo'n €15 / €20 blijven kosten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Natuurlijk worden die iphones met een paar jaar goedkoper. Dat is (inderdaad) met alles zo.

Maar ik zeg: verkijk je toch niet zo op die mode dingetjes... Zeer zonde van de tijd en geld.

Ik heb een iphone van mijn baas en tsja, het is best leuk maar echt ik zou er zelf dus niet zo veel geld aan uitgeven. Er zijn toch belangrijkere dingen...

O ja en trouwens: als je toch via abonnementskosten de telefoon wilt aflossen, neem dan alsjeblieft 1 jaar en niet 2 jaar. Dan moet je soms wat bijbetalen aan het begin maar dan kun je wel na 1 jaar alweer wisselen naar een andere mooie aanbieding. 2 jaar is lang... :(
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
iPhone is van Apple en Apple gooit liever producten de winkel uit dan ze voor een schappelijke prijs te verkopen. Zo zie je de 1G ook niet meer in de winkel. Apple heeft een positionering die niet op de prijs is gericht.
13 jaar geleden
Iphones zijn duur, omdat er telkens nieuwe versies van uitkomen. De playstation 2 is nu heel goedkoop en de playstation 3 is duur. Als de playstation 4 uitkomt wordt playstation 3 weer goedkoop etc. Je moet dus voor een oudere versie gaan. (1G, 2G of 3G) en voor een kleinere opslag. Dat betekend dus ook dat je op sites als marktplaats moet gaan kijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het klopt inderdaad dat de telefoons goedkoper worden na een aantal jaar. Maar bij de iPhone betwijfel ik of na een jaar of 3-4 nog de "oudere versie" nog wel nieuw te verkrijgen is.

Toegevoegd na 53 seconden:
Kijk maar naar de 1ste generatie iPhone. Deze kun je geloof ik niet nieuw meer krijgen