XS4ALL voip bellen werkt bij mij eens in de paar maanden niet. Wat kan het zijn?

Eens in de paar maanden krijgt iedereen die me belt de boodschap 'de persoon die u belt is momenteel niet bereikbaar'. Ik kan wel zelf bellen en heb ook een probleemloze internetverbinding. Vervelend is vooral dat ik het dus pas merk nadat mensen naar mobiel bellen om te vragen waarom ik al dagen niet bereikbaar ben (het is wel lekker rustig).

Uiteraard heb ik al diverse keren met de XS4all helpdesk gebeld, maar kom dan niet veel verder dan een instelling veranderen of het Speedtouch modem herstarten. Na het herstarten van het modem werkt alles weer, maar heb ik het probleem na 2 of 3 maanden weer terug.

Wie herkent deze storing en nog liever, wie heeft de oplossing?

paulus811
14 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Xs4all heeft tegenwoordig een speciale helpdesk voor lastige problemen. Echt heel erg goed en ze nemen alle tijd voor je problemen. Tel. nr: 020-3987007 op werkdagen tussen 13:00 en 17:00 uur.
AWM
14 jaar geleden
paulus811
14 jaar geleden
Goede tip die ik zeker zal onthouden. Zojuist heb ik de helpdesk gesproken en er is momenteel een 'aktie' waarbij je een nieuw modem kunt krijgen als je het contract met een jaar verlengt, iets wat ik geen enkel probleem vindt. De medewerker wist vrijwel zeker dat dat ook mijn belprobleem gaat oplossen. Dank!
AWM
14 jaar geleden
Mooi! Ik heb een gratis maand gehad bij het bijtekenen voor een jaar. Ook leuk...