Zie je verschil in kwaliteit van het scherm tussen een macbook air en pro (retina)?

Is retina het geld waard?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Of het zijn geld waard is zal afhangen wat je zoekt en wat je er voor over hebt. (Ik persoonlijk vindt Mac zowizo zijn geld niet waard)
Maar hier de verschillen:
http://core0.staticworld.net/images/article/2014/04/macbook-specs-100261137-orig.png
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dat is wel een heel gedateerd schema moordigger ;)

Antwoorden (1)

Voor €1229 Heb je de 13 inch macbook air met 256Gb.
Doe hier €100 bij en je hebt een Macbook Pro met Retina scherm.
Niet alleen is het scherm veel scherper en dus aangenamer om naar te kijken
Maar ook heeft deze een veel snellere processor.

Ja je ziet het verschil tussen een Air en een Pro :)