Wat is het verschil tussen een OC videokaart en een gewone videokaart?

Ik twijfel tussen de Sapphire Radeon HD 7770 of de HD 7770 OC. Ik weet niet of het verstandig is om meer te gaan betalen voor de OC. Ik kan hem zelf toch ook overklokken?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
6K

Antwoorden (1)

OC betekent already overclocked uit the box(; je kan hem dan ook zelf nog gaan overclocken maar dan heb je kans op overheating. Of je moet extreme koeling gaan nemen ofzo.