hoe zorg ik ervoor dat mijn beeldscherm niet op slaapstand springt na 5 minuten?

met windows 7 ultimate

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
37.6K

Het beste antwoord

configuratie scherm - energiebeheer. het gebruikte profiel: schema instellingen wijzigen. Hier kan je instellen na hoelang het beeldscherm uitgeschakeld mag worden.
Suc6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heel erg bedankt, nu kan ik tenminste normaal een film kijken!

Andere antwoorden (3)

ga naar configuratie scherm en kijk eens bij beeldscherm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
rechter muisknop, eigenschappen.
schermbeveiliging,
Energie en dan gewoon standby instellen op de tijd die jij wilt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klik op de knop Start en klik vervolgens op de pijl naast de knop Afsluiten.

Hier ziet U dan de volgende opties:

Andere gebruiker
Afmelden
Vergrendelen
Opnieuw opstarten
Slaapstand. << Click hierop en verhoog de slaapstand zoals U dat wenst.Eenvoudiger kan bijna niet !

Groet:Zoekertje