Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Hier vind je een aantal laptops die met linux verkocht worden, compleet met sites om te bestellen:

http://www.vergelijk.nl/notebook/f/besturingssysteem_list/besturingssysteem_list%3dlinux/
(Lees meer...)
rose
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Linux is gratis. Je zal dan een laptop kunnen bestellen zonder OS, en er Linux op zetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik
Weet dat er grote merken al multiboot doen verkopen denk aan Hp en misschien ook wel andere merken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is bijna niets zo eenvoudig als een moderne distributie van Linux te installeren. Koop gewoon een laptop zonder OS en tik ergens een Ubuntu DVD op de kop. Vaak worden die bij magazines verkocht.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zou persoonlijk kiezen voor een dualboot. Windows 7 met Linux Ubuntu, dit met de reden dat niet altijd alles nog werkt op Linux Ubuntu. Dan zou het dus mogelijk zijn om een laptop met Windows 7 te kopen of als je die zelf al bezit samen met Linux Ubuntu die gratis te downloaden is dan koop je een laptop zonder besturingssysteem.

De eerste link is voor Ubuntu, 2de link is voor bedrijven die systemen met Ubuntu verkopen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik geloof dat dell er aan paar heeft (of gehad heeft) Ik ben ooit ook ergens een site tegen gekomen. zal eens kijken of ik die nog vind.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding