Hoe krijg ik de bestanden op mn externe harde schijf weer zichtbaar?

als ik hem aansluit op de computer loopt hij vast, al mn foto's staan erop

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
1.1K
ItisILeClerc
11 jaar geleden
formatteren en restoren vanaf je backup is je beste optie
blijft hij vastlopen, dan is hij waarschijnlijk aan het eind van zijn bestaan
koop dan een nieuwe en zet je spullen daar op

Antwoorden (2)

Ga naar datarecovery.mjm.co.uk en download MJM Free Photo Recovery
Succes niet bij voorbaat verzekerd maar het is de poging waard
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt hem in een andere externe behuizing plaatsen. Soms is alleen de behuizing stuk!
Als het aan de schijf zelf ligt, heb je specialistische apparatuur nodig zodat je de schijf ondanks dat hij slecht is, toch nog kunt benaderen.
Dit is apparatuur voor data recovery bedrijven.