Hoe zou het komen dat mijn PC niet meer wil afsluiten?

Windows 7 pro wil niet afsluiten.
Kan dat te maken hebben met recent geïnstalleerde programma's [i.v.m. "Horizon" van UPC?
Ook Ctrl-alt-delete werkt niet.
Iemand enig idee waardoor dit kan komen en hoe op te lossen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
3.3K

Het beste antwoord

Het niet afsluiten van windows kan een aantal oorzaken hebben
het installeren van een programma, maar ook het installeren van updates

Krijg je , als je de computer wilt afsluiten een melding?, of kom je helemaal niet bij het scherm om de pc af te sluiten?

Wat je zou kunnen doen is de computer "terug in de tijd "te zetten door middel van systeem herstel

Ga hiervoor naar:
start
klik dan op alle programma's
klik dan op bureau accessoires
klik dan op systeemwerkset
klik dan op systeem herstel

volg de aanwijzingen op het scherm
heb wel geduld, want in sommige gevallen duurt systeemherstel lang
(kan wel tot een half uur duren)
laat de computer zijn werk doen, en schakel hem absoluut niet uit

Ik hoop dat hiermee het probleem is opgelost

Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dank je!
Maar dat hebben we al een paar keer gedaan.
Zo simpel is het helaas niet.