Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe krijg ik een accu weer tot leven (laptop sony vaio )?

Ik heb een sony vaio ,laptop maar de accu op beeldscherm houd een rood kruis ,ook geen beweging van opladen ,laptop zegt vervang u accu ,maar er moet toch wat leven in zien te krijgen ,of zou het moederbord hem niet herkennen ,is er mischien een ander stuurprogamma voor nodig ,want ik heb een week geleden win 8 erop gezet
wie weet raad
b,v,d fred

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
787
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Weet niet hoe oud je laptop is? Na een paar jaar gaan de gelpacks in je adapter vastzitten. Haal je adapter er uit en schud hem eens flink door elkaar(dit zal er zeker niet voor zorgen dat je accu weer uren vooruitkan) maar het helpt altijd wel iets :D
jc54
10 jaar geleden
Soms helpt reanimeren niet meer, en is de patiënt (accu) echt overleden. R.I.P.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja ,als de koffie tafel dan maar lekker is

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Het kan zijn dat de accu echt kapot is en vervangen moet worden.
Doet dit probleem zich voor sinds exact de dag dat je van besturingssysteem verandert bent?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee niet exact ,sommige zeiden moet je accu in de vriezer leggen ,ik geprobeerd ,nog niks
maar iedergeval bedankt
m,v,g
fred
Heb je hem te lang aan de oplader gelegt? Daardoor kan hij kapot gaan en laadt de accu niet meer op.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding