hoe kan het dat hoe kan het dat de wifi op mijn laptop het niet doet maar op mijn telefoon wel ?

Gister avond deed mijn WiFi het ook op de laptop . Ik heb de modem al gereset en.mijn laptop meerdere malen opnieuw opgestart.
Ik zie wel staan dat hij mijn WiFi ziet maar er staat een geel dingentje bij met een uitroep teken erin . Op mijn telefoon werkt de WiFi wel ..

Toegevoegd na 11 minuten:
excuus voor de extra hoe kan het... Ging even fout door mobiel

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
1.2K

Antwoorden (5)

Je moet even bij aperaat beheer kijken of je geen driver mist.
Als je wel een driver mist moet je die downloaden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarschijnlijk moet jij je drivers even update.
Als dat ook niet werkt, had ik een herstel punt van gisteren of eergisteren ingesteld.
Waarschijnlijk doet je WIFI het daarna weer gewoon.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Veel laptops hebben een wifi-knop waarmee de wifi voorziening aan- en uitgezet kan worden. Wanneer deze schakelaar uit staat is het niet mogelijk om contact te maken met uw draadloze modem. Wanneer u niet draadloos op internet kan komen kan het zinvol zijn uit te zoeken of de wifi-knop wel goed staat.

* Acer, speciale knop op laptop
* Asus, druk Fn en F2 gelijktijdig in
* Dell, druk Fn en daarna F2 gelijktijdig in
* Fujitsu Siemens, Fn / F1 gelijktijdig of speciale knop
* HP, speciale knop op laptop (boven keyboard)
* Packard Bell, druk Fn en F1 gelijktijdig in
* Medion, druk Fn en F1 gelijktijdig in
* MSI, speciale knop op de laptop zelf
* Sony Vaio, speciale knop op laptop
* Toshiba, Fn en daarna F8 tegelijk óf schuifknop midden/voor

http://www.computerhandleiding.nl/hardware/wifi-knop-laptop.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bamibal
11 jaar geleden
Als wifi uit staat, krijg je ook dat icoontje niet.
Meestal moet je eerst met een ander netwerk verbinden dat werkt bij mij altijd wel maar ik denk niet dat u 2 netwerken heeft?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het zou goed kunnen dat je bent verbonden met het verkeerde netwerk. Dubbelklik even op het icoontje, en kijk of je wel met je eigen netwerk verbonden bent.
bamibal