Geluid uit laptop en uit boxen

Is het mogelijk om de boxen in mijn laptop en aparte boxen aangesloten op mijn laptop allebei te laten spelen? Zoja, waar kan ik dat instellen?
Als ik nu mijn boxen aansluit komt het geluid enkel uit de boxen, en niet meer uit mijn laptop zelf.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Goedkoopste optie: koop een extra setje boxen en een plug die van 1input 2 maakt (elke muziek of computerspeciaalzaak verkoopt die) en verbind ze. Zo heb ik het ook gedaan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee dat gaat niet, als je een minijack in de laptop steekt dan verbreekt die minijack de doorvoer van stroom naar de interne boxen... Dus het gaat niet...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
enige juiste antwoord.
+1
Meestal heeft een laptop geen line-out plugje, en dan gaat dat niet. Maar niet getreurd, koop een extern geluidskaartje met een USB aansluiting, en dan lukt het wel.
AWM