Twee keer draadloos, kan dat?

Ik heb laatst een draadloos setje gekocht.
En nu vraag ik mezelf af, kan je meer draadloze setjes in huis gebruiken?

Dat bv de ene pc geen dingen kan ontvangen van de ander?

Toegevoegd na 7 minuten:
Ik bedoel, als je 2 keer het zelfde draadloze setje heb!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Nee hoor geen probleem. Je kan zelf twee gelijke producten kopen en zonder problemen naast elkaar gebruiken.

Draadloos word namelijk altijd gecodeerd met een unieke interactie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja, dat kan. De kans dat je 2 systemen in huis haalt waarvan de invoerapparaten per ontvanger uitwisselbaar zijn, is zo goed als nihil. Mocht het je toch overkomen, kan je per invoerapparaat een ander kanaal instellen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoals al gezegd kan dat.
Maar als ik de zin lees:
"Dat bv de ene pc geen dingen kan ontvangen van de ander?"
dan begrijp ik dat je een geheel gescheiden netwerk wilt hebben. In dat geval moet je er ook nog een extra router bijkopen. Of een nog beter, een Wifi setje met ingebouwde router, die zijn heel gangbaar. Je moet dan wel ietwat kijk hebben op IP-configuratie om het e.e.a. in te stellen.
AWM
14 jaar geleden
Je verbindt de ontvanger en het toetsenbord met elkaar door de connect knop in te drukken.
Op dat ontvangertje zit een connect knop en op het toetsenbord zit er ook 1. Deze moet je tegelijkertijd indrukken. Zo weet die dus welk toetsenbord bij welke ontvanger hoort.