Waar kan je chromecast kopen in Nederland?

Weet iemand waar je Chromecast kan kopen in Nederland? Wel graag voor een equivalente prijs als die van Amerika. Ik heb enkel een gezien voor 100 euro. Dat vind ik te duur voor een 35$ product.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
1K

Antwoorden (3)

Op dit moment is chromecast alleen via gadgetpark.nl te verkrijgen voor 60 euro inclusief btw.
Echter raad ik je aan om op marktplaats te kijken of via de Amazon store in de Uk te bestellen. Aangezien amazon uk gratis verzend boven de 25 pond.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Voor dezelfde prijs als in de VS vind je hem niet. Meestal is het zo dat apparaten die in de VS te verkrijgen zijn voor hetzelfde getal aan euro's in Europa te koop zijn (inclusief belastingen). De $35 zou dan €35,- euro moeten worden.
Echter, officieel is de Chromecast nog niet in Nederland te koop. De winkels die hem aanbieden hebben hem geïmporteerd en daar betaal je dan ook voor.

Ga zelf eens op zoek naar winkels/websites die hem aanbieden. Bij Amazon staat hij vrij goedkoop. DX.com is ook nog een optie. Ebay al geprobeerd?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb hem al via Amazon besteld. :) Wel de extra eurootjes voor betaald, maar het is het waard. lekker streamen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Goed! Ik heb hem onlangs ook besteld (via Amazon (DE)) en wacht vol spanning op de levering.
Je kan hem bij amazon.co.uk kopen voor 35 pond (is ongeveer 42 EUR aan de huidige wisselkoers). Levering naar Nederland en België. zie link bij bron hieronder.