Kan ik ook toegang verkrijgen tot m'n "Western Digital My Book Live Network Hard Drive" d.m.v. m'n internet kabel via de router van af m'n pc?

Zoals hier: http://www.youtube.com/watch?v=c47Ms4rk81A word getoont komt er een draadloos signaal van de "Western Digital My Book Live Network Hard Drive" en van de router(met antenne) terwijl zij met elkaar verbonden zijn d.m.v. een ethernet kabel.

Is het dan alleen mogelijk om met draadloze toestellen een verbinding te maken of heb ik ook gewoon toegang tot het toestel vanaf m'n pc via de kabel?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
3.5K

Antwoorden (1)

Je kant het apparaat ook gewoon benaderen vanaf je bekabelde PC. De WD My Book live plug je rechtstreeks in de router (via een lan kabel) en dan kunnen alle apparaten van je thuisnetwerk (bekabeld en wifi) de WD My Book live benaderen.

Je kan ook de data delen met computers / apparaten buiten het netwerk. Dit kan door middel van een app (android / iOS) of via remote controll.

Het apparaat is voor de mensen bedoeld met weinig netwerk kennis. Het is allemaal heel eenvoudig te installeren en te gebruiken.