Is de Dell desktop PC Inspirion 660 een goede keus ?

De prijs is 679 €
Technische gegevens
Intel Core i5 3330 3 GHz
1TB Sata harde schijf 7200 rpm
Grafische kaart Nvidia GeForce 620 1GB
Geheugen 6GB2 DDR3 SD Ram
Besturing: Windows 8 proffesional 64 Bit 166 MHz
We gebruiken de PC vooral voor mail en pc banking
en af en toe een niet te zware game .
Is er een betere desktop voor dit budget ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Grafische kaart stelt niks voor, dus niet te zwaar mag alleen lichte games zijn, zoals the Sims 3.

Antwoorden (1)

Voor je opgegeven toepassingen is dit een slechte keuze omdat hij veel te snel/duur is. Kijk liever op Marktplaats en beperk je tot computers onder de €50,-
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn bedoeling is nu niet bepaald een oude PC te kopen op Marktplaats voor een habbekrats.Mijn vraag was trouwens niet waar maar welke PC te kopen .