Kun je een computer geforceerd aanzetten?

Zoals ik al eerder hier aan gaf, heb ik problemen met de pc. Nu krijg ik hem helemaal niet meer opgestart. PC Totaal ben ik ook geweest en die konden hem niet repareren, lag waarschijnlijk aan moederbord.

Nu wil ik een back-up en errorlog maken. Bestaat er een manier om de computer GEFORCEERD aan te zetten? Zelfs het opstarten lukt niet, zoals in filmpje te zien is het een korte klik (aan-uit) en dit herhaald hij oneindig lijkt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Je pc krijg je niet meer aan. Dat weet ik wel zeker. Haal de hard schijf eruit en plaats deze in een andere pc om zo je bestanden terug te krijgen die eerder op je andere "defecte" pc stonden.