mijn laptop typt sommige letters niet wat kan ik er aan doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
21.1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Soms helpt het ook om het toetsenbord goed schoon te maken; als er stof of kruimels o.i.d. onder de toetsen zitten, doen sommige toetsen het ook niet.

Antwoorden (4)

• nieuwe laptop
• laten maken bij een winkel
• Nieuw toetsenbord kopen en erop aansluiten

•(soms) heb je bij start ergens een online toetsenbord die dan rechts onder in je scherm staat x
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
je kunt ook kijken of er ergens stof of ander vuil tussen is gekomen
als dat niet werkt kun je eigelijk beter een goedkoop toetsenbord kopen ik heb een oude maar hij doet het nu al 13 jaar
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zie dat je al heel goede antwoorden hebt gekregen: flink uitkloppen, extra toetsenbord aankoppelen, laten repareren... maar in de tussentijd kun je, als TIJDELIJKE oplossing, en als het om maar ENKELE letters gaat, even de alt-codes gebruiken. Bijvoorbeeld: alt+97 is a, alt+98 is b. De spatie is alt+32.
Weet je wat: ik voeg de hele tabel bij. De codes die je samen met de alt-toets kunt gebruiken, staan in de linkerkolom (onder de kop dec van decimaal).
Ik hoop dat je je probleem snel structureel kunt oplossen, want echt opschieten doet het natuurlijk niet, op deze manier.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwissel eens de USB stekker naar een andere ingang van de laptop bv ,
meestal helpt dat direct!