Biedt KPN Glasvezel ook radio over de Coax-kabel aan?

Ik probeer mijn ouders over te halen om over te gaan op Glasvezel, en omdat mijn moeder beneden radio luistert wou ik even weten of dat over dezelfde kabel gaat.

Mijn moeder heeft namelijk niet echt zo'n zin om eerst de tv aan te zetten, de radio aan te zetten en over de aux te gaan luisteren...

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waarom op glasvezel?

Antwoorden (1)

Neen, dat is een digitaal signaal en een oude radio vreet dat niet. Er zou dus een digitale internetradio moeten worden aangeschaft:

https://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=68&t=117646