Hoe los ik het Federal Computer Crime Unit Virus op mijn computer op?

Toegevoegd na 1 dag:
Ja, d.m.v Kaspersky is het gelukt. Daarna heb ik ook nog Malwarebytes gedraaid, en die had toch nog een stuk of 3 restjes van dat virus gevonden. Dank je wel.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Met het downloaden en draaien van de Kaspersky rescue disk zou het moeten lukken.

http://www.pcwebplus.nl/phpbb/viewtopic.php?t=6560
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.antivirussen.info/forum/help-ik-ben-geinfecteerd-met-een-virus/10647-verwijder-het-fccu-federal-computer-crime-unit-virus-van-je-computer.html +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hmm, ik was bezig met jouw oplossing (kasper rescue) staat op de dvd gebrand, maar ondertusse was ik ook met een simpelere oplossing bezig (dmv Malwarebytes een scan laten doen of zoiets), en tot zover is die gelukt. Na het herstarten van mijn pc kreeg ik het bericht niet meer. Maar ik weet niet zeker of het echt volledig verwijderd is. Weet u waar ik dat eventueel kan checke, of dat virus echt weg is? Is het zinvol om de kasper rescue alsog te doen, of heeft dat geen zin meer? Alvast bedankt voor het antwoord hierboven

Andere antwoorden (1)

Het reeds gegeven antwoord is uitstekend. Wil daar nog wel iets aan toevoegen.....het kan best zijn dat er nog meer schade is.....een aanrader is dan om malwarebytes nog een scan te laten uitvoeren. Suc6