Laptop en notebook is wel ongeveer hetzelfde.
Netbook is een klein soort laptop.
Macbook is een laptop van Apple (een merk dus).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Eigenlijk zijn het verschillende benamingen voor één apparaat, met uitzondering voor de macbook, dat is n.l. een bepaald merk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bamibal
11 jaar geleden
Een netbook is ook niet helemaal hetzelfde. Het is een kleinere en lichtere variant, meestal zonder cd/dvd-lezer.
Ritsuka
11 jaar geleden
Notebook en netbook zijn anders hoor
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat is mij allemaal bekend, mijn antwoord er er dan ook één in zijn algemeenheid. Afijn, het eerste minnetje is over de brug.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt! Ik raak tegenwoordig in de war van al die benamingen haha ;) Ik ben op zoek naar iets nieuws voor mijn opleiding want mijn huidige laptop is het aan het begeven. Ik weet alleen niet zo goed waar ik het beste voor kan kiezen.