Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik een pc uitzetten die altijd in stand-by mode gaat als ik hem uitzet?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
795

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Goede vraag

Toegevoegd na 2 minuten:
Je kunt hem uitzetten via de start knop in windows (en dan shut down kiezen), of je kunt de power knop 10 seconden ingedrukt houden.
Bij de meeste laptops/ computers met Windows 7 is het mogelijk om het gedrag van de power button in te stellen door een rechterklik op je taakbalk te doen, te gaan naar properties (eigenschappen) , je kutn dan in het tab blad 'start menu' kiezen wat de power button moet doen als je erop klikt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het lang ingedrukt houden van de power knop kan erg schadelijk zijn voor de computer, ik zelf ben daar zeker geen voorstander van.

Andere antwoorden (3)

Zet er een stekkerdoosschakelaar tussen van bijvoorbeeld klikaanklikuit (www.klikaanklikuit.nl) of een ander merk. Is niet duur. Je plaatst een plakschakelaar onder je bureaublad en zet 'm daarmee uit. Of een afstandsbediening, of wat voor manier je maar fijn vindt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
NIET DOEN!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Want? Ik doe dit met m'n monitor en randapparatuur, maar mijn PC gaat dan ook netjes uit. Maar waarom kan dit niet?
Ga naar je bureaublad en druk alt+f4, klik vervolgens op shutdown. Dit helpt bij mij altijd
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
of de powerknop voor langere tijd ingedrukt houden!
(Lees meer...)
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding