Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik het goedkoopste een afstandsbediening voor powerpoint vinden?

De crisis hakt er flink in, en ik heb voor school een afstandsbediening nodig voor een powerpoint. Nu zijn die dingen nog best duur. Iemand een idee waar ik het goedkoopste een afstandsbediening voor powerpoint kan vinden? Online of offline (omg. Haarlem).

Toegevoegd na 40 minuten:
Verzendkosten horen natuurlijk ook bij de prijs. Dat is juist wat het voor mij zo duur maakt, ik denk aan maximaal 20 euro.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan dat niet via je telefoon met Bluetooth/internet?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Op welke termijn heb je dat nodig? Want op deal extreme zijn er wel een paar voor een zacht prijsje te vinden. Maar dat duurt 2-4 weken meestal voor het hier is (hoewel ze tegenwoordig ook een EU pakhuis hebben maar daar heb ik zelf nog nooit voor gekozen omdat dat wat duurder is).
http://dx.com/c/computers-networking-399/presenters-343
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Bij staples online verkrijgbaar

Toegevoegd na 3 minuten:
Vanaf 18 euro

Toegevoegd na 1 uur:
Je kan natuurlijk ook op Marktplaats kijken.
(Lees meer...)
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gewoon in de klas

Vraag een medeleerling om op jouw aangeven op de knoppen van de pc/laptop te drukken. Goedkoper kan volgens mij niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zou naar mycom gaan. Er zit ook een in Haarlem. Wat je nodig hebt is waarschijnlijk een draadloze muis. Voor 15 euro heb je er een.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ben daar inderdaad langs geweest. Ze hadden geen afstandsbedieningen die binnen mijn budget passen. Ik zoek ook echt een afstandsbediening, geen muis.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding