Mijn laptop word enorm warm, wat kan ik nog er aan doen?

Ik heb een MSI, en hij is nog geen jaar oud. Nu word die tijdens het spelen van bijvoorbeeld minecraft en Subnautica enorm warm. Ik bedoel dan niet rond de 40/50 graden.. maar echt 95 graden. Ik heb een turbo optie voor mijn ventilatoren en dit verranderd niks.. Zelfs na veel opschonen is niks verbeterd.. ik ben langs een ict winkel geweest en die vertelde me dat het geen stof kan zijn omdat het een vrij nieuwe laptop is en adviseerde mij hem op te sturen omdat er nog garantie op zit en er zeer waarschijnlijk een probleem zit met het koeling systeem. dit volgens hen wel 9 weken kan duren.. Zijn er andere oplossinge want 9 weken is toch wel enorm veel.. en ik gebruik mijn laptop dagelijks

Weet jij het antwoord?

/2500

Als de ICT-winkel aangeeft, dat het geen stof kan zijn zonder dat ze hem hebben opengemaakt is dat erg voorbarig. Het hangt er namelijk helemaal vanaf hoe en waar je met je laptop werkt. Werk je altijd op een schone tafel, dan hebben ze gelijk. Werk je echter in bed, op een bank met een deken, op je schoot met wollige kleren aan, dan is stof wel degelijk een optie. Als je de Laptop zelf durft open te maken kan je de ventilator beoordelen op stof en eventueel met een zachte penseel schoon maken. Is de ventilator schoon, maak dan toch snel gebruik van de garantieregeling, ondanks de tijd die het kost. Verder doen zware games natuurlijk ook een aanslag op je processor en dus op de koeling.

Toegevoegd op 21 mei 2020 16:18: tekst

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100