Hoe kan ik mijn ipod weer geluid op laten nemen?

Mijn ipod touch 3g is een soort van kapot. Als ik praat neemt hij niks op hoe hard ik ook schreeuw. Ik heb me ipod niet laten vallen. Hij neemt geen geluid op bij facetime, opnemende video's en bij andere apps.
Je hoort wel geluid, als dat er is. Maar die ipod neemt geen geluid op!
Nog een paar dingen:
Hij is ongeveer 2 jaar oud
Hij is niet (hard) gevallen
Nou, ik heb me ipod 1x laten vallen en toen zat er aan de zijkant een krak. Maar daarna nam hij nog geluid op.
Niet in aanraking met water geweest.
Ik heb hem al in dfu-mode gezet, maar ook niks.
En mn ipod staat bijna helemaal vol met apps,muziek enz
Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt toch niet facetimen op een iPod 3G??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ik weet ook niet hoe jij wilt facetimen met een IPod 3G en daar zit ook in de ipod zelf geen microfoon ingebouwd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je niet gewoon een iPod 4g??

Antwoorden (3)

Het kan zijn dat het microfoontje gewoon kapot is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit geeft geen antwoord op mn vraag, hoe krijg ik het geluid weer aan?
En dat het microfoontje stuk is had ik zelf ook kunnen bedenken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Microfoontje laten repareren als dat mogelijk is??
probeer het eens met een oordopjes waar ook een microfoon bijzit
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik snap hem niet?
Gewoon oordopjes erin doen?
Ik hoor geluid, maar hij neemt niks op
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je hebt oordopjes die een microfoontje hebben dus een headset zeg maar
Op een iPod 3 zit geen microfoon. Dus het is logisch dat je geen geluid kan opnemen.

Misschien zoals de gene boven me zegt: oordopjes met een microfoontje proberen.

Je plugt dan op de gewone manier je oordopjes in en dan neemt hij het op.
Deze zitten zoiezo op de originele Apple oordopjes.

Veel succes!