Wat is de beste kleine notebook of netbook. Hoeft niet gebruikt te worden om te gamen

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

Tussen deze twee modellen zou ik zeker kiezen voor een notebook. Een netbook is erg traag. Daarnaast is het een kwestie van smaak voor de keuze van het merk. Ook natuurlijk hoe erg je gehecht bent aan een besturingssysteem. Zelf heb ik een 13 inch MacBook pro. Deze zou ik voor geen goud meer willen inwisselen. Het besturingssyteem is erg fijn. Even wennen maar daarna wil je nooit anders meer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Apple MacBook Die zijnde stevigste en beste.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die van Dell
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Apple notebook
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ligt er aan hoe mobiel je wil zijn, en wat je er aan uit wil geven. qua grote van het beeldscherm vind ik een notebook zelf prettiger. maar een simpel netbook is zuiniger, mobieler en kan langer op de accu draaien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is een hele platte msi, zelfde prestaties als macAir maar dan windows en 2 keer zo goedkoop. Kan het typenummer zo snel niet vinden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Apple's MacBook Pro!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Macbook air!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Apple veel te duur.Als je voor lange accutijd gaat is de beste keus de Asus 1015PEM.En dualcore processor,redelijk snel vor een netbook.