Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is de beste kleine notebook of netbook. Hoeft niet gebruikt te worden om te gamen

None

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
589

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Tussen deze twee modellen zou ik zeker kiezen voor een notebook. Een netbook is erg traag. Daarnaast is het een kwestie van smaak voor de keuze van het merk. Ook natuurlijk hoe erg je gehecht bent aan een besturingssysteem. Zelf heb ik een 13 inch MacBook pro. Deze zou ik voor geen goud meer willen inwisselen. Het besturingssyteem is erg fijn. Even wennen maar daarna wil je nooit anders meer.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Apple MacBook Die zijnde stevigste en beste.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die van Dell
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Apple notebook
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ligt er aan hoe mobiel je wil zijn, en wat je er aan uit wil geven. qua grote van het beeldscherm vind ik een notebook zelf prettiger. maar een simpel netbook is zuiniger, mobieler en kan langer op de accu draaien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er is een hele platte msi, zelfde prestaties als macAir maar dan windows en 2 keer zo goedkoop. Kan het typenummer zo snel niet vinden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Apple's MacBook Pro!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Macbook air!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Apple veel te duur.Als je voor lange accutijd gaat is de beste keus de Asus 1015PEM.En dualcore processor,redelijk snel vor een netbook.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding