Moet je een speciale HDMI kabel hebben voor een monitor, of kan je gewoon de normale gebruiken?

Hier willen we een Blu-Ray kijken, we hebben de lezer en de software maar PowerDVD blijft zeggen dat er een HDMI nodig is. We hebben de VGA kabel eruit gehaald en de HDMI erin, maar dan geeft de PC geen kick.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Doe eens het volgende, verlaag de resolutie die je monitor uitstuurt als je vga erin hebt. Vga eruit en HDMI erin. Misschien moet je ook op je monitor aangeven dat je nu hdmi gebruikt. Misschien werkt zelfs het uit/aan zetten van de monitor.

Toegevoegd na 1 uur:
resolutie die je videokaart uitstuurt bedoelde ik
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De diagonaal is van ondergeschikt belang, het gaat allemaal om resolutie. Als die op de hoogst mogelijke resolutie staat is het goed. Je kan daarmee gewoon knoeien, na 15seconden springt de instelling terug als je zwart beeld krijgt.