is het nuttig voor mij om een nieuwe videokaart in mijn pc te plaatsen?

Ik wou de ati radeon hd 5750 voor 135 euro in mijn pc installeren
Heb een qaud core van 2.3 ghz en moeder bord acer f690vm,
Heb nu 8600gs van nvidia erin? Zou ik met deze nieuwe videokaart alle spellen op maximum kunnen spelen ook al heb ik maar 2.3 ghz? Amd 9500 processor. A
Elk juist antwoord is welkom! EN kunnnen jullie nakijken of alles wel werkt?

Zet aub emailadres in reactie mail zodat ik terug kan reageren al vast bedankt!

En heb 3gib geheugen ddr2!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (4)

licht eraan of de oude het slecht doet en als die het slechte het doet even de snelheid en al die andere eigenscappen controleren
ls je nog meer vragenhebt over computers vraag je maar raak ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Is zeker nuttig. Doen !
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een heel nuttige site waar je van de meeste software en games kan vinden wat je nodig hebt om het te draaien:

http://cyri.systemrequirementslab.com/srtest/

Ik begrijp dat je je huidige processor blijft gebruiken?
Doe dan de test voor de games die je wilt spelen en je zal zien of je processor het trekt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een videokaart is zeker aan te bevelen daar de ingang op het moederbord je gewonen geheugen gebruikt. Tot 22" is een 256 MB kaart ruim voldoende. Er boven is een 512 MB kaart aan te raden. Bij een 22" scherm of lager is de performance verbetering van een 512 MB kaart slechts 1 á 2%