Waar kan je een acer laptop met i5 processor kopen met een budget van 500 euro?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (1)

Niet meteen ergens.

Je zal een aanbieding moeten afwachten of wachten tot de prijzen gezakt zijn.

Vraag je af waarom je de laptop wil gebruiken en overweeg je te laten adviseren. Als het toch maar om een laptop gaat kan je eventueel je eisen aanpassen...