nvidia geforce gtx 460 m en een i7 welke games kan ik runnen?

Intel® Core™ i5-480M processor, Authentieke Windows® 7 Home Premium, 39,6 cm. (15,6") breedbeeld TFT (LED backlight), 4 GB intern geheugen, 750 GB harde schijf, NVIDIA® GeForce GTX460M videokaart met 1,5 GB GDDR5 videogeheugen
Artikelnr. 30012241

alle specificaties, kan ik hier battlefield 3 mee runnen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het nou een i7 of een i5?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
I 5sorry
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja kan het proberen, maar waarschijnlijk kan het niet, omdat je daar een I7 Processor voor nodig hebt. Met namelijk een I7 Processor gaat het spel je het beste af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een i5 btw, en ik heb zelfde videokaart maar oudere processor, intel core 2 quad q6600, en daar draait zelfs battlefield 1920x1080 op, dat wil wel, i5 kan je wel verglijken met de core 2 quads q6xxx serie, maar installeer het gewoon en als het te "zwaar" voot hem is "laggt" hij, dan kan je altijd nog details en resolutie omlaag gooien, maar is waarschijnlijk niet nodig met de gtx460:D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een laptop, een M serie dus, lukt het daar ook mee? En maakt het uit dat het een dual core i5 is?

Antwoorden (1)

Ja moet zeker gaan alleen heb je nu een i7 of een i5?