Hoe noemt dat apparatuur dat je via een USB pc tussen pc kunt verbinden ?

Een USb kabbel voor 2 computers te koppelen aan elkaar. Welke naam heeft dat ? moet weten want ik ga er achter in de winkel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
rose
12 jaar geleden
Misschien kun je even duidelijk uitleggen wat je nou eigenlijk wilt doen, want USB kabels om computers met elkaar te verbinden zijn er niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik wil mijn 2 computers verbinden om bestanden over te zetten
rose
12 jaar geleden
Als ik Boezerooij goed begrijp ben ik abuis en bestaan er wel degelijk USB kabels om computers met elkaar te verbinden...

Het beste antwoord

hallo,

wat je zoekt is denk ik: USB 2.0 DirectLink Driverless Data Transfer Cable.

Deze kabel sluit je aan tussen 2 pc's, heeft geen drivers nodig.

succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat moest ik hebben danku
rose
12 jaar geleden
Hier had ik nog nooit van gehoord... dank! (+)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook ik leer weer iets bij! dank u! Gr. Koos
rose
12 jaar geleden
In wezen is het natuurlijk een apparaatje met twee USB-kabeltjes eraan... (En niet sec een kabel die je tussen twee PC's hangt)