Strepen door mijn printje. Iemand oplossing?

Mijn printer ( Hp photosmart plus all in one) print bij zwarte inkt strepen door de tekst heen, hoe los ik dit op?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (3)

Kijk of de printcop schoon is. Zo niet: De schoonmaak functie van je software laten lopen. Is die wel schoon, dan zou de inktpatroon nagenoeg leeg kunnen zijn en moet je en nieuwe cartridge er in doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelf schoonmaken heeft de voorkeur. Doe dat met een fijn borsteltje en een niet pluizende doek.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eventueel kan er, naast de schoonmaakopties hierboven (waarbij zelf schoonmaken wel vaak iets effectiever schijnt te zijn dan softwarematig) ook iets zijn met de doorvoerwieltjes van de printer. Deze laat zodoende dan streepjes na op het papier. Meestal is dit alleen bij een wat oudere printer.

Succes :)