Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik een losse hdd draadloos verbinden met pc?

Ik wil dus graag een hdd draadloos verbinden met een pc. Ik weet wel dat je die kunt kopen met hdd er al in maar die heb ik zelf al
Dus bestaat er zo'n kastje voor? zoja waar kan je die kopen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Hardware
934

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Op Ebay worden verschillende harddisk enclosures verkocht waar je zelf nog een harddisk in met zetten. Net even gechecked en al verkrijgbaar vanaf €33,50
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt kastjes kopen, dit zijn zeer simpele computers of servers of netwerkelement. Deze kastjes zorgen er voor dat de harddisk aan het netwerk aangeboden wordt en beschikbaar is. Let er wel op dat het kastje met je HD kan praten, dus het type hdd herkent en er mee om kan gaan. Als je onzeker bent, dan zou ik gaan naar een fysieke winkel gaan, met je hdd en in de winkel de hdd er in laten zetten en de winkel niet verlaten of zelfs betalen zonder dat je hdd werkend via draadloos verbinding werkend gezien hebt. Er zijn online en offline te veel dozen schuivers met garantie tot deur.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding