Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik contact maken met internet met een tablet?

Ik wil een Samsung Galaxy Tabl.10.1P7500 kopen ik weet dat ik met Wifi op Internet kan maar is het met dit Tablet ook mogelijk om met een prepaid kaartje met Internettegoed contact te krijgen met bijv. Web.mail. Ik gebruik nu een Dongel op mijn vakantieadres want daar heb ik geen draadloos internet maar ik zie de volgende aansluitingen in de beschrijving:Bluetooth,USB2.0,Wi-fi en weet nu niet of ik nog iets met die Dongel of eventueel met het losse kaartje kan doen Alvast bedankt voor Uw antwoord.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
595

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja hoor, met een prepaid kaartje kun je internetten, tevens kun je met wifi internetten als je in de buurt bent van een wifi hutspot.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je Klikt op instellingen en meestal staat daar wifi in, Dan moet je de goede internetverbinding kiezen en het wachtwoord in vullen. de verbinding blijft altijd dus als je ergens anders wifi instelt blijft de verbinding altijd. dat is de gratis manier maar dan heb je wel het wachtwoord nodig of hij moet niet beveiligd zijn.
veder weet ik het niet hoe het met kaartjes zit misschien kan je informeren of een internet abonnement nemen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding