hoe moet ik me videokaart driver installeren sony vaio pcg-grt895mp ?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik heb gewoon dezelfde videokaart nvidia maar ik weet niet hoe ik dat moet doen ? daarom heb ik deze vraag gesteld ?

Antwoorden (2)

Normaal gesproken ga je naar de website van je videokaart en download en installeer je de geschikte driver op je laptop. Maar ik neem aan dat dit al in orde is als je de laptop koopt. Of heb je een nieuwe videokaart?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kijk welke merk (Nvidia/AMD) en type videokaart je hebt. Typ het merk en type + 'driver' in op google. Eerst link die opkomt kan je de driver downloaden.