pc met flash doet raar hoe kan ik het herstellen?

Als ik sommige filmpjes op youtube speel krijg ik ruisig beeld en groene strepen te zien. 9van de tien keren doet hij het gewoon zonder problemen.
Ook heb ik al een paar keer flash verwijderd en herinstalleerd en geupdate maar toch gebeurt het af en toe.
Waar kan het nog meer aan liggen en kan ik er tegen doen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware

Het beste antwoord

rechtklijk eens op een video en kijk bij settings van flash
of je hardware setting kunt uitzetten of veranderen ?
het is meestal gewoon een kwestie van je videokaart
en misschien is je buffer wat klein ? of juist te groot
of je het echt kunt verhelpen weet ik niet kwestie van tweaken denk ik en misschien moet je even opletten of er op dat moment een ander programma ook geheugen steelt ?
je virus scanner die tekeer gaat ? of zoiets ?
capthavoc