waar word de hp 550 nog nieuw verkocht?

het instap model van HP, het liefst de 2GB/160GB versie.

kan hem bij de grote winkels niet vinden. misschien weet iemand een kleinere dealer die er nog een heeft staan.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sorry menno.. Wij hebben hem al een tijdje niet meer staan in de winkel. Mag ik wel vragen waarom speciafiek dit model? Betreft het een verzekeringskwestie?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee, de grote van het scherm (vind 15,6 te groot) en daarmee het hele notebook. geen fratsen mooi simpel digsign 2 GB/160 GB is zat helder scherm fijn toetsenbord licht goedkoop simple does it zie ook deze vraag http://www.goeievraag.nl/vraag/moment-voordelige-laptop.59620 de nieuwe instappers van HP en compaq vind ik minder mooi.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hallo Menno, Ik denk dat het moeilijk word om die nog te vinden. Er zijn gelukkig zat andere goedkope laptops die redelijk simpel zijn. Veel zie je inderdaad met 15,6" maar ook hiervoor zijn genoeg uitzonderingen. Via de onderstaande link zie je vele goedkope (simpele) laptops staan die een klein scherm hebben (13" - 15,4" ) Hopelijk heb je er wat aan. http://tweakers.net/pricewatch/cat/496/laptops.html#filter:NYwxCsMwEAT_snUwlmVBogcYUqRyGVIY6QoFOTInFQGjv_tE4urYmb3dkdgTT4Gih8XG4Z1x-cE5cRG2ZCdEjKPH8oU1pj9j-MAOvcTsEv_tGZprhiK5Qn7eyN19hn1iuMqexkukwCnEQixihza3dtb2CqU7Jb21jUKZbkSt9QA
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heb als 2de optie de inspiron 15 van dell voor 430. maar de 550 heeft het mi gewoon, kwestie van smaak. ik heb een dv 5 gehad en vind die minder prettig werken alhoewel hij 2 keer zo duur was. ik heb mijn moeder vorig jaar een 550 kado gedaan voor haar verjaardag vandaar dat ik het model wel ken (typ er nu op). maargoed ik denk dat marktplaats dus de enige optie is, gelukkig worden ze daar nog wel is 2de hands aangeboden in goede staat aangezien het model vaak gratis bij internet abbo's werd verstrekt en daarna in de doos bleef. maargoed ik betaal liever 100 euro extra voor een echt nieuw model met garantie.

Het beste antwoord

Probeer hier:
http://www.laptopshop.be/keuzehulp/?pricerange=&sort=price&dir=a&option[0]=5905&option[2]=2348
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Kijk eens bij top-product.nl http://www.topproduct.nl/hardware/notebooks/iprod/F539F632-88FD-40DA-8533-DA6720B42138/0000/HP_Compaq_550.html