Is dit een goede pc samenstelling ?

Deze wil ik aanschaffen voor de volgende programma's

: -cinema 4D
- Fsx met rex= welke samenstelling voor top prestatie op fsx ?
- Film en audio bewerking
- Muziek programa's = FL studio , Reason

•Cooler Master K-350 Groen
•AMD FM2 A4-5300 Dual Cor...
•Standaard koeling
•MSI FM2-A78M-E35
•Crucial Ballistix Sport 4GB DDR3-1600
•AMD Radeon HD7000 1GB of AMD R7 250 1 GB
•1000 GB Sata III Harde s...
•DVD Brander
•7.1 Geluidskaart
•1Gbit netwerkkaart
•500 Watt Cooler Master v...
•Geen besturingsysteem
•2 jaar Standaard Garanti...

Aangezien een besturingssysteem nog eens 99 eurotjes erbij is ga ik voor een illegale: welke windows 7 ?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Hardware

Antwoorden (2)

Je kan het beste gaan voor windows 7 home premium. Niks mis mee , zolang je conputer het besturings systeem wel aankan, zoniet. Dan heb je aanalles wat je hebt genoemd niks aan wAnt heb je grote kans dat die nog slomer is dan een slak
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Zoals het er uit ziet ga je voor een budget systeem, ik zou zeggen: bouw je eigen budget-systeem, scheelt een hoop geld en op die manier kan je bijvoorbeeld je processor/videokaart upgraden. Op youtube kan je genoeg guides vinden hoe je dit moet doen. Voor de rest zijn de specs gewoon goed voor jouw budget.