Het kan zijn dat de drive niet voldoende power krijgt, je zou bij voorkeur een drive met eigen powersupply moeten gebruiken. Daarnaast heeft android problemen met NTFS geformatteerde schijven. Mogelijk dat een app uitkomst biedt (b.v. ES File Explorer File Manager).
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Beste mullog, DankJeWel, ik ga d'r mee aan de slag. Eerst met die ap, en als dat niet lukt, met iets van een externe voeding...