Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom lukt het inloggen bij mijn modem niet?

Sinds gisteren lukt het niet meer te verbinden met mijn modem via WIFI. Het internet via een vaste verbinding werkt wel gewoon, maar draadloos lukt het sinds gisteren opeens niet meer. Ik heb internet van Ziggo.

Nu wil ik dus inloggen op de configuratie pagina van mijn modem (Ubee EWN3200) via http://192.168.178.1/. Nadat ik mijn inloggegevens heb ingevuld en op inloggen druk, laadt de pagina wel, maar gebeurt er helemaal niets.

Zou iemand mij kunnen helpen? Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Hardware
2.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is dat een ziggo modem?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja de nieuwe, om de hogere snelheden te bereiken(40mbit en hoger) als ik het goed zeg. Ik heb hem zelf ook :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Staat je schuifje op wifi wel aan?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Zie net dat je idd een Ziggo modem hebt,niet goed gelezen!

Haal de modem/router 1 minuut van stroom en sluit ze weer aan.
Op de site van Ziggo staat precies hoe je alles moet instellen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord. Ik heb al geprobeerd hem aan- en uit te zetten, stroom eraf, resetten, maar niets lijkt te helpen. Ik heb net gelezen dat Ziggo misschien bezig is met een firmware update. Misschien dat dat de (tijdelijke?) problemen veroorzaakt.
het gaat er alleen maar op welke melding je krijgt als je draadloos probeer in te loggen?
als je op bedrade pc wel verbinding hebt ?
heb je zeg maar wel verbinding maar geen pagina
of heb je helemaal geen verbinding ?
(Lees meer...)
capthavoc
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding