Wat is er mis met mijn grafische kaart?

Ik heb een maand of 2 een nieuwe pc gekocht, met de bedoeling om goed op te kunnen gamen. Dit zijn de eigenschappen:

-3e génératie Processor Intel® Core™ i7-3770 (3.40GHz, 8MB).

-12GB1 Dual Channel DDR3 SDRAM at 1600MHz
2TB Seriële ATA (7200RPM)+ 32GB SSD (Intel SRT) harde schijf.

-NVIDIA® GeForce GTX 660 1.5GB DDR5 Graphics Card.

Mij werd verteld dat ik op deze computer games gemakkelijk op zijn mooist kon spelen, hier klopt achteraf niks van. Ik kan games nog net op medium spelen op low lukt het nog wel zonder al te veel problemen.

Nu is mijn vraag, doe ik iets verkeerd, moet ik nog iets updaten installeren of naar dell bellen en het probleem uitleggen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Hardware
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mits jij al je drivers up-to-date heb snap k ook niet echt waarom heb niet lukt. Maar heb je wel een 64bits OS geinstaleerd?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe ziet jou taskmanager eruit ? (CTRL+SHIFT+ESC), de prestaties en processen. Misschien kan het aan de drivers liggen of een hardware matige probleem...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Afgelopen week heb ik voor het eerst een game gedraaid op m'n pc (Slender... :O). Draaide voor geen meter op hoogste settings (i5 2320 en 550 Ti), volgende dag liep 'ie als een zonnetje. Leek erop dat 'ie de eerste keer op de igp draaide. Zou dat hier ook het geval kunnen zijn?

Antwoorden (1)

Heel goed mogelijk dat je niet al je drivers hebt geïnstalleerd.

Om dit te controleren:
start -> computer -> systeemeigenschappen -> apparaatbeheer -> zoeken naar gewijzigde apparaaten (computerlogo met het vergootglas erdoorheen).

Wanneer er inderdaad hardware is die geen drivershebben, wordt er een wizard gestart waarin:
1. de drivers van het internet worden gedownload, of
2. wordt gevraagd om de installatie cd/dvd.

Kijk eerst of je hiermee verder komt!